Seg som kola

Hej på er goingar!
 
Fy vad trött jag varit idag. Först vaknade jag vid 6 och var så trött att det sved i ögonen så jag somnade om och vaknade av att Johan ringde mig vid 11. Jag hade jätte ont i magen då så jag låg kvar i sängen tills klockan var 1. 
 
Hela dagen har jag bara suttit på mitt rum och degat. Pappa ska hjälpa mig med att hänga upp lite saker på mitt rum som jag köpte på Ullared för någon vecka sedan. Allt har med Englad eller The Beatles att göra såklart.
 
Tanken idag var att jag och Sara skulle rida ut på en skrittrunda barbacka men jag kände att jag hoppade det idag eftersom pappa ska hjälpa mig och så ska familjen grilla sedan. Solvind var ganska trött från igår så det kan ju vara skönt för henne att få vila idag. Men hennes sår ska tvättas senare med hjälp av min lilla mamma.
 
Imorgon fyller min underbara vän Amanda år. Puss på henne! Vi kommer vara ett gäng som ska fira henne imorgon förhoppningsvis. Kanske gokart, det återstår att se.
 
Ha en fortsatt trevlig Fredag mina vänner!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0