Rent och snyggt!

Hey Guys!
 
För tillfället håller jag på och städar mitt rum, blev precis klar med att bädda nytt i sängen. Om en stund ska jag damma i rummet för att sedan dammsuga hela huset. Pluspoängen bara strömmar in!
 
Mamma ringde till veterinären förut så hon kommer kanske hit imorgon för att kolla Solvind's sår, hoppas verkligen jag får någon mirakelsalva så att min buse blir bra i sitt onda ben igen.
Jag tänkte rida idag eftersom det var så svalt och skönt ute men jag vet inte hur lång tid det tar att städa och så tycker jag att Solvind förtjänaren en vilodag, hon har trots allt gått flera dagar i rad nu och jag vill inte ta ut henne för mycket eftersom hon inte är helt frisk.
 
Igår blev jag fruktansvärt sugen på att baka så jag och mamma gjorde lite cupcake.
Det slutade med att det blev Choklad och apelsincupcake, oj vad det uppskattades av familjen!
Synd att inte Johan var här så att han kunde smaka.
 
Ser det gott ut?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0