Please Please!

God Kväll på er!
 
Just nu är jag fruktansvärt trött efter ett hårt dressyrpass, men det ger resultat förhoppningsvis.
 
Rubriken ja, jag fick sådan abstinens igår när jag kollade igenom massa bilder från AW lägret som jag var på förra sommaren. Jag vill verkligen åka dit nästa sommar, dock vet jag inte riktigt hur det ska lösas. I april fyller jag 18 och som det verkar på mamma och pappa ska jag åka på intensivkurs någonstan i Sverige när det är dags för mig att ta körkortet. Körkort kostar skjortan det är jag mycket medveten om, men jag vill verkligen utvecklas inom ridning och jag har erfarenheter ifrån lägret eftersom jag varit där två gånger innan. Man lär sig SÅÅÅÅ mycket på bara en vecka eftersom man rider två gånger om dagen för helt fantastiska tränare. 
 
Vi, mina föräldrar och jag kom överens om att jag inte skulle åka ner denna sommaren eftersom det blir för mycket pengar att åka två år i rad men att jag skulle få göra det sommaren 2014. Men ingen av oss tänkte på att jag fyller 18 i vår och med körkort och allt kommer pengarna bara rinna iväg. 
 
Jag ska göra vad jag kan för att få åka, det är det ända ridlägret jag varit på men det är sådan underbar miljö där. Helt otroligt!
Det verkar som jag ska åka dit med en, kanske två kompisar om vi kan komma överens om en vecka som passar alla. Men jag får se vad som händer och sker. Jag önskar av hela min själ att jag ska få åka dit med min underbara Solvind för att utvecklas tillsammans och komma ännu närmre varandra än vad vi är.
 
Håll tummarna för mig och Solvind så att mamma och pappa tar sitt förnuft till fånga och skickar iväg oss en vecka i Skåne för att vara på ett underbart ridläger!
 
 


Kommentarer
Citho

Men Hallåååå!!
Verkar som du får välja, eller skaffa dig ett extra jobb!!!
Håller nog med mor och far, ett körkort kommer du längre på!!!

2013-07-30 @ 23:36:58
EMILIA ♥

Bloglovin byte? :D

2013-08-02 @ 23:03:20
URL: http://fames.se/emiliablomqvist


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0