Övning ger färdighet!

Hej på er!
 
Imorgon ska faktiskt jag och Solvind rida för en tränare, det kommer bli dressyr verkar det som. Det ska verkligen bli jätte roligt och lärorikt eftersom varken jag eller Solvind är speciellt bra på dressyren. Men övning ger ju trots allt färdighet.
 
Anledningen till att jag inte bloggade något igår var för att jag hade ont i magen då också så jag kunde inte ens resa på mig. Pågrund av mensvärken kunde jag inte rida så pollen fick vila igår igen, men idag ska jag nog rida en liten sväng. Jag tror det får bli en kort uteritt ikväll eftersom vi ska rida dressyr i morgon, oftast när man rider dressyr 2 dagar i rad på Solvind blir hon sjukt dryg andra dagen. Jag vill ju rida den mysiga Solvind på träningen.
 
Jag har letat jätte länge efter ett svart westernträns som inte är allt för dyrt men det är verkligen jätte svårt att hitta ett snyggt i just färgen svart. Det finns bara i olika nyanser av brunt. Men när man väl hittar svarta träns kostar dom antingen skjortan eller så är de inte speciellt snygga.
 
Nä, nu ska jag få i mig lite lunch och så får jag väl försöka få gjort något vettigt, hur de nu kommer sluta!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0