Namnsdag!

Grattis alla som heter Emma på namnsdagen!
 
Men även imon har jag namnsdag, då är det nämligen Kristina som har namnsag och det heter jag i mellannamn. Så praktiskt att ha namnsdag två dagar i rad, då har man ju en bra anledning till att få unna sig något extra! 
 
Idag har inte jag gjort ett enda skit om jag ska vara ärlig, det ända vettiga som jag gjort är att hjälpa mamma och fixa Solvind's sår och så har jag fyllt upp badkaret i hagen med vatten till hästarna. Sedan har jag bara legat inne och slöat, jag är så sjukt uttråkad just nu, ingen har typ tid att göra något roligt på dagarna och Johan jobbar så han kommer hem sent varje dag. Bläää!!
 
I flera dagar nu har vi sagt att vi ska åka och bada men Johan har inte orkat typ men förhoppningsvis ska vi göra det idag. Jag har inte badat en ända gång på hela sommaren så jag kände att det var dags för det nu.
 
Idag blev det ingen ridning, jag är trött och det är så äckligt varmt ute så jag har ingen lust. Men imorgon blir det troligtvis lite motion för lill skiten igen.
 
Nu ska jag ta lite granatäpple och sedan ska jag ha tråkigt igen.
 
Ha det!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0