Här händer det grejer, eller?

God Middag på er!
 
Det senaste har det hänt lite spännande saker, Solvind's uppfödare hittade min blogg genom google så nu har hon och jag lite mejlkontakt. Hon ska skicka lite bilder på Solvind som föl men även bilder på hennes föräldrar. Jätte roligt verkligen! Det kan vara roligt att få veta lite om Solvind's barndom och bakgrund. Uppfödaren ska ringa mig vid 9 tiden ikväll så ska vi prata lite, jag längtar verkligen!
 
Jag har funderat länge på att göra ett sånt där tagelarmband från en del av Solvind's svans. Jag har hittat en tjej som gör super fina armband, dock kostar det en del men de är så vackra armband så det är värt det. Jag kommer alltid kunna bära med mig Solvind vart jag än går. Jag hade gärna velat ha ett tagelarmband av Zelda's tagel så jag ska höra med hennes ägare om jag kan få en bit av hennes svans så länge som hon lever.
 
Idag händer det inte så mycket saker för mig förrän i eftermiddag då jag ska rida ut med Sara till rakan och sedan kommer den nya tjejen med sin häst som ska stå här. Troligtvis ska jag följa med Johan på jobb ner till Malmö men det är inte helt 100 ännu, jag får suga på den karamellen en stund. Troligtvis blir det så att jag inte kommer hinna rida Solvind imorgon om jag åker med på jobb. Det känns lite surt att hon ska vila en dag till när hon stått hela helgen. Men vi får se hur det blir med det.
 
Nu ska jag börja röja på mitt rum lite, det ser ut som tredje världskriget har varit i mitt rum.
 
Vi hörs!
 
Det gör så ont i mig att se tillbaka på allt vi hade när jag vet att jag aldrig kommer få uppleva det med dig igen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0