Emma till undsättning

Hej på er goingar!
 
Planerna inför idag ser ut så att jag ska hjälpa en tjej som heter Cassandra. Hon är hopprädd och hon bad mig hjälpa henne och hennes medryttarhäst på traven lite. Lite komiskt är det allt, själv är jag ju en aning hopprädd och så ska jag hjälpa en tjej med samma problem.
Fast jag tror det kommer gå ganska bra ändå, jag har några övningar på lager från bland annat olika avsnitt från ponnyakuten och från olika träningar jag varit med på.
Vi håller tummarna på att jag kan hjälpa Cassandra!
 
Jag ska även kolla till Solvind's ben så att det inte blivit värre. Hon fick stå igår och vila sig lite men idag blir det nog en liten promenad om hon inte haltar. Men förhoppningsvis är hon bara öm som hon var i förrgår. Alltså kommer jag bara tvätta rent det och kanske spraya på lite Aloe Vera och så kanske jag går till getterna och tillbaka. Kommer nog inte skriva om hur det gick, det är ju inget spännande att läsa om när jag skrittar henne från marken liksom. Men om det händer något spännande så kanske jag skriver lite.
 
Nu ska jag försöka hitta lite övningar som kan hjälpa Cassandra och sen ska jag gå ut till min polle plutt.
 
Ha en skön Fredag! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0