Easy Going!

God Kväll!
 
Med handen på hjärtat har jag mest chillat idag. Tanken var att jag och mamma skulle åka och gymma klockan 10 men vi var väldigt trötta så vi kom inte iväg förrän klockan 12, dock gjorde det inte så mycket eftersom det var så lite folk på gymmet ändå. Tyvärr gick ju hela dagen pågrund av att vi inte kom iväg när vi skulle men så kan det gå när man har semester.
Jag tycker det är så synd att jag kommit av mig en aning med gymmet men jag har inte haft någon ork, jag får rycka upp mig och börja med det igen. Jag vill ju vara snygg! Fast det kommer väl inte bli förrän nästa sommar som jag kanske är säker i min kropp, men vi jobbar på det!
 
Efter vi hade kommit hem från gymmet var klockan närmare 3 så jag drog fram en solstol och solade lite i typ 1 timma för sedan var det dags för tacos med familjen. Imorgon kommer det tydligen bli 22 grader och en massa sol så jag ska verkligen passa på att sola hela dagen.
 
Solvind's sår ser jätte äckligt ut, det är varigt och det blir ju inte bättre att man knappt får ta på det och då är det så svårt att komma åt och tvätta rent det. Idag tog vi på lite sårsalva så vi får hoppas på att det blir bättre då. Jag gick en promenad med henne nu på kvällen och det uppskattades, hon börjar bli lite pigg nu när hon inte ridits riktigt på ett tag nu så hon böjar bli lite bufflig vilket är fruktansvärt jobbigt. Men imorgon ska jag nog försöka rida henne på morgonen innan det blir för varmt. Dock kommer det bara bli lite jobb i skritt och trav för att ta det lugnt, jag får se hur hon rör sig. 
Skriver mer om det imorgon.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0