Dagens Ridpass: Uteritt 31/7 2013

 
Idag blev det en ganska lugn uteritt med Sara på eftermiddagen. Det var så mysigt, vi red runt Bergums Kyrka och sedan red vi runt en stor kulle. Även fast det var mycket grusväg blev det faktiskt mest skritt men det är inte så dumt det heller.
 
Solvind skötte sig super för det mesta, ändå red vi förbi en trafikerad väg där det kör massa fordon i alla storlekar. Även Zulle som kan vara lite nervös av sig skötte sig jätte bra. 
Det ända som Solvind skulle fjanta sig över var en bro och en stege som låg på marken men även byggnadsställning. Dock vet jag att det bara är fjanterier för hon är inte rädd för sådant. Men efter att jag hade ridit förbi det några gånger och tvingade henne att gå nära henne så var det bra.
 
Det är ofta hon fjantar sig så men jag tror det är för att hon vill testa ifall jag är med och så blir hon väl lite uttråkad så att hon vill fightas lite men hon vet mycket väl att jag alltid vinner så det spelar ändå ingen roll.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0