Dagens Ridpass: Uteritt 13/7 2013

 
Idag blev det ett väldigt kort ridpass eftersom jag skulle iväg till en kompis som fyllde år.
 
Eftersom det var så varmt då jag red och jag inte orkade sadla slängde jag bara på träns och så red jag till vägen tar slut och tillbaka. Mest för att jag inte ville att hon skulle stå idag också.
 
När vi kom till galoppbackarna tog jag en trav som lite uppvärmning för jag ville känna lite på henne så att jag hade kontroll över henne. Men på hemvägen fick hon galoppera upp för backen, fast i hyffasat lugn galopp för jag ville vara säkert på att jag skulle sitta kvar.
 
Det är som är så sjukt bra med Solvind är att när man rider barbacka på henne så blir hon jätte försiktigt. Hon blir så rädda att göra fel och att jag ska ramla av så hon flyter in i övergångerna för att jag inte ska skada mig typ, och varje gång jag brytit av till skritt kollar hon bak typ för att kolla så att jag mår bra. Så söt är hon! 
 
 


Kommentarer
Amanda

Vilken fin blogg du har! Vill du göra ett bloglovin byte? :)

2013-07-14 @ 19:03:14
URL: http://amandanatts.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0