Dagens planer!

Hej på er!
 
Efter igår var jag sjukt trött kan jag tala om för er. På morgonen åkte jag och mamma till Nordic Wellness i Partille och tränade lite, sedan vid 3 kom det en massa hö som vi skulle stapla upp på loftet, det var riktigt jobbigt kan jag tala om för er. Efter att vi lyft upp allt hö red alla tjejer i stallet ut på en mysig runda. När jag stod i duschen på kvällen var ögonlocken så tunga att jag nästan somnade.
 
Idag händer en riktigt rolig sak, Solvind's uppfödare ska komma hit och hälsa på, hon ska även rida Solvind lite. Tanken var att hon skulle hoppa också men eftersom pluttens ben inte är helt hundra vågar jag inte utsätta henne för det. Jag ska även få lite informaion om henne som bebis och så har hon tagit med sig ett album med massa bilder på Solvind som bebis och en kalender med massa viktiga datum. Vilket datum hon såldes, vilket datum hon föddes osv. Det ska bli så kul verkligen!
 
I eftermiddag ska jag och några kompisar kanske åka och bada, men inget bestämt ännu. Det beror helt och hållet när Johan kommer hem från jobbet.
 
Nu ska jag göra mig redo inför besöket, jag är så spänd att jag snart smäller av!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0