Dagens planer

God Morgon på er!
 
Idag har jag ganska mycket planerat känns det som, men samtidigt kanske det inte är så mycket trots allt. Det är nog bara jag som är van att ta det lugnt kan jag tro.
 
Först ska Solvind's sår fixas på morgonen, sedan ska faktiskt jag och Johan åka till tippen för att tömma allt skrot som står i hästtransporten. Senare på eftermiddagen ska vi till Hööks och Biltema, jag "behöver" lite saker till Solvind och Johan ska köpa lite grejer till sin nya bil. 
 
Eftersom Solvind ska vila idag behövde jag varken gå upp tidigt eller vänta tills kvällen för att rida. 
Som det verkar nu har vi inga planer inför kvällen så vi får se vad som händer och sker, vi kanske hittar på något trevligt med några kompisar eller så chillar vi lite hemma bara. Bada hade ju faktiskt varit ganska mysigt, jag har inte gjort det i år ännu. 
 
Gymma skulle jag också behöva göra så att inte mamma och pappa slutar betala för mitt gymkort, jag vill ju så gärna ha kvar det så jag kan träna så att jag tillslut kan få den där snygga drömkroppen.
 
Nä, nu är det dags att göra nytta.
 
Ha en skön Lördag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0