Dagens äventyr!

Hej Och Hå!!
 
Denna dagen har varit kaos minst sagt. Jag och Johan sov i lastbilen i natt som stod vid Hallandsåsen så att vi snabbare skulle komma ner till Malmö med lasset idag, men icke sa Nicke. Johan's chef ringde imorse och sa att bolaget som sköter lasterna hade glömt att meddela om förseningen, lasset som de skulle ha i Malmö behövde dom inte förrän imorgon. Alltså var Johan ledig hela dagen, vi låg kvar i sängen och hade lite sovmorgon. När vi väl gick upp och åt våran frukost visste vi inte vad vi skulle göra så vi bestämde oss för att åka hem, men påväg upp till Göteborg igen tog vi en spontan tur till Ullared. 
 
Väl på Ullared var det massor med folk och så var det ju självklart filminspelning just denna dag då jag kommer dit med mjukisbyxor och är osminkad, väldigt passande. Jag såg de som spelade in flera gånger men då svängde jag vagnen på en 5-öring och sprang åt andra hållet, haha löjlig jag är.
Jag köpte inte jätte mycket saker, men vi skulle bara vara där en snabbis för jag skulle rida och hjälpa mamma att städa. Första gången jag inte köper massa hästsaker när jag är där, fast lite annat onödigt kom allt med hem.
 
Som jag skrev i inlägget om dagens ridpass blev det ju inte som jag hade tänkt mig med ridingen heller eftersom hon hade ett sår min stackars Solvind. Men det är inte helt smärtfritt att ha häst!
Jag hoppas på en lugnare dag imorgon eftersom jag ska åka med igen. Johan har sådan tur att jag frivilligt åker med han på jobbet även om det blir kaos ibland, kan inte fatta att jag åker lastbil frivilligt i flera timmar. Det är tur att jag har fått låna en laptop och pappas trådlösa bredband annars hade jag nog dött.
 
Nu ska jag göra mig klar inför sängen. Imorgon ska jag skriva om en rolig sak som hänt de senaste dagarna. Kika in här imorgon för mer information!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0