Back in time!

Jag berättade lite kort igår att jag hade en rolig sak att berätta för er. Det är nämligen så att Solvind's allra första ägare hittade min blogg genom google och så skrev hon till mig vem hon var och allt sådant. 
 
Igår ringde hon mig och berättade hur Solvind var som liten och varför hon sålde henne och allt, jag vill inte skriva ut det här för jag vill ha tillåtelse från denna tjejen och allra helst hade jag velat att det var skrivet av henne så att allt blir rätt så det inte blir något missförstånd. Men iallafall, denna tjejen smsade även två bilder på min polle som bebis som jag har på telefonen. Hon berättade även att hon har ett album med massa gamla bilder på Solvind och även lite olika papper om jag förstod det rätt. Det albumet hon hade ska jag få av henne, hur roligt som helst. 
 
Nästa vecka ska hon komma hem till mig och träffa Solvind och hon ska även få testa att rida henne ifall hon vill det. Hon frågade först om hon fick hälsa på bara och så erbjöd jag henne att hon skulle få ta en ridtur på min ängel, det tycker jag inte är mer än rätt. Hon har inte träffat Solvind sedan hon var 3 vilket var 2005 ungefär. Det ska bli så roligt att få träffa henne och det kommer säkert bli roligt för henne att få träffa sin gamla häst igen. Gud vad jag längtar!
 
Jag har länge försökt hitta Solvind's uppfödare men utan framgång och bara av en slump så hittade hon MIG och min blogg. Jag blev så glad när hon kommenterade min blogg, jag är så glad så det är galet!
Jag är så spänd att få se alla bilder från när hon var lite och allt. 
 
Wow asså!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0