Workout

God Kväll!
 
Nu har jag äntligen övertalat mamma och pappa att jag ska skaffa gymkort på sportlife!
Awesome! Så förhoppningsvis blir det lättare för mig i framtiden att skaffa den kroppen som jag verkligen vill ha.
 
Idag slutade jag runt 2, så jag gick runt i stan till ca 3 medan jag väntade på Sanna. När hon kom in till stan så åkte hon och jag tillbaka till Lindholmen för att träna på Sportlife, det är bäst där!
Vi gymmade i ca 1,5 timma, vi kände att det räckte då vi var trötta efter en lång och hård första vecka i skolan efter lovet. Fy! Men på Måndag är jag ledig! Woop Woop! Dock måste jag träna inför 2 prov som jag har på Torsdag eftermiddag.
 
Imorgon rider jag iväg till Jossan igen för att filma henne ännu mer och så ska hon kanske hjälpa mig att komma lite längre i westernridningen. Det är tur att jag har henne.
 
Uppdateringen kommer verkligen inte vara på topp imorgon men det är ni väl vana vid. 
 
God Natt mina vänner <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0