Sömnbrist

God kväll kära vänner!
 
Idag har jag gått runt och varit jätte trött, jag somnade på bussen påväg till skolan så att jag nästan missade min hållplats. Förstår inte hur jag kan vara så trött... Jag sover 7-8 timmar per natt men så känner jag mig ändå som en zombie dagen efter, knäppt.
 
Denna veckan flyttar Solvind's kompisar så hon kommer bli själv men vi ska troligtvis låna en häst av en som vi känner. Så det lär bli stressigt nu om jag ska ta hand om 2 hästar.
Vi får hoppas på det bästa.
 
När jag kom hem från skolan så hade min underbara mamma fixat stallet åt mig för hon visste att jag hade en engelska uppgift att göra. Mamma är bara bäst!
Jag har suttit framför datorn hela kvällen och skrivit på denna jobbiga uppgift, jag är snart klar förhoppningsvis. Jag har bara 98 ord kvar... Suck.
 
Imorgon börjar jag halv 12 så jag fixar stallet på morgonen och efter skolan blir det troligtvis ridning.
 
Vi hörs imon. God Natt på er <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0