Slit och släp

God kväll vänner!
 
Jag är så utmattad, jag har varit med pappa i skogen i 3 timmar och släpat bort ris och annat som pappa fällde ner med röjsågen. Det var tungt och de va väldigt otympliga att bära. Men man fick både träning och frisk luft. Innan vi stack iväg till skogen så fixade jag stallet, jag lät Solvind vila idag eftersom hon var trött efter den långa ridturen bort till Jossan. Men det är hon värd.
 
Imorgon ska jag tillbaka till skolan. Det ska faktiskt bli skönt om jag ska vara helt ärlig. Få tillbaka rutinerna och så ska det bli kul att börja första dagen genom att vara i konditoriet. 
Efter jag kommit hem från skolan imon så ska jag åka bort till Jossan för att lämna USB-minnet med videoklippen. Om jag ska vara riktigt duktig så ska jag släpa fram cykeln så jag får lite mortion samtidigt. Efter det blir det ett ridpass på Solvind, jag ska fortsätta där Jossan slutade igår med min polle plutt. 
 
Jag ska försöka hitta någon bra westerntränare som jag kan träna för ibland. Några tips? 
 
Dags för mig att ta in hästarna så att de får komma in och gotta till sig i boxarna med mat och vatten.
 
Good night, fellas!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0