Planer och Mål inför Sommaren inför 2013

Denna sommaren kommer inte bli lik sommaren 2012. Antagligen blir det mycket mindre häst än vad det var förra året.
 
Jag fyller 17 i april så denna sommaren är dags för mig att förbereda mig inför vuxenlivet, Sommarjobb ska skaffas så jag kan tjäna mina egna pengar. Det blir förhoppningsvis åtminstonde halva sommarlovet som jag kommer att jobba. Förhoppningsvis blir det på ett trevligt cafè eller liknande.
 
Inom hästfronten blir det några tävlingar inom hoppning och så ska jag och Solvind fortsätta att träna western och bli duktigare där så vi kanske kan åka på någon nybörjartävling i höst.
den 27 Juni ska vi till High Chaparral och kolla på westerntävlingarna som hålls den helgen. Jossan ska tävla så det får jag ju bara inte missa. 
 
Förhoppningsvis så har jag fått en snyggare kropp och så mår jag bättre. Självklart blir det träning på lovet också.
 
MÅL
 
*Skaffat Sommarjobb
*Duktigare på western
*Snyggare kropp
*Anmält mig till någon hopptävling
 
Jag är SÅÅ taggad inför sommaren 2013!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0