Onsdag 9/1 2013

Pissväder det ska vara idag då! Jag hade tänkt löslongera Solvind idag efter skolan eftersom det märks på henne att hon har massa överskottsenergi som behöver komma ut. Men nejdå, klart det ska regna istället! Imorgon hoppas jag på bättre väder så hon får springa av sig lite i paddocken.
 
Jag och några kompisar från klassen gick in på Starbucks efter skolan och fikade en stund, så mysigt.
Sedan tog jag bussen hem till Johan för vi skulle hem till mig och äta lax. Det var faktiskt gott, jag brukar inte gilla fisk men jag tror det börjar vända. Det blir ju perfa eftersom fisk är nyttigt.
 
På tal om nyttigt. Det där med att jag ska gå ner i vikt funkar inte bra för mig alls, jag har ätit nyttigt och gått ut och sprungit flera gånger men inget händer. Jag pendlar mellan 59,6 och 58,5 kg hela tiden. Gymkort är något jag vill ha men det känns oerhört onädigt eftersom det känns att jag inte kommer ha tid att gymma. Efter skolan ska man ju hem för att fixa stallet och plugga. Ett gymkort på sportlife kostar ca 300 kr i månaden, så det känns som det blir slöseri med pengar.
Men jag tänker för tusan gubbar inte ge upp nu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0