Monday Monday

Idag var det back to business, men det var ändå ganska chill dag eftersom vi var i konditoriet.
Jag har verkligen saknat min goa klass RL1G! puss på dom <3
 
Egentligen var det tänkt att jag skulle bort till Jossan när jag kom hem efter skolan men hon höll på att rida då och så fick jag inte tag på någon som kunde köra bort mig. Så jag ska bort i helgen igen med Solvind och så ska Jossan ha typ lektion för mig och flodhästen. Men så ska jag även filma när hon gör lite utmaningar och rider Rima normalt om man såger så.
 
Efter middagen ska jag ut i stallet och rida en kort stund för imon lär det inte bli något. Jag ska nämligen klippa mig, jag har inte gjort det på 6 månader. Jag kan tala om för er att det är rejält slitet. Dock ska jag inte göra någon större förändring, jag ska bara klippa topparna. Försöker ju spara ut mitt hår igen.
 
Dags för middag! Jag skriver om dagens ridpass när jag kommer in förhoppningsvis om jag orkar ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0