Klockan är halv 10 och allt är lugnt

Plugga Plugga Plugga... Aldrig tar det slut.
 
Idag bestämde jag mig för att strunta i att rida eftersom jag var tvungen att plugga inför matteprovet som är imorgon. Men det är tyvärr sånt jag måste göra nu när jag går i gymnasiet. 
Imorgon är jag hemma vid 4 tiden så då blir det att rida i paddocken eller rida ut om det inte blivit allt för mörkt ute.
 
Egentligen har jag inget jätte spännande att berätta. Jag ville bara tala om för er att jag lever och att mitt liv fortsätter utan jätte stora för eller motgångar som är värda att berätta.
 
Nu ska jag krypa ner under täcket hos min goa Johan och nana.
 
Natti Natti!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0