Isbana!

Ibland hatar jag att inte ha en manege... Jag hade planerat ett ridpass på åkern idag men eftersom det var jätte blött där så får jag inte rida där, i paddocken skulle det inte heller gå. Det var värsta isbanan, funderade på att ta fram skridskorna och åka runt där. Skämt åsido.
 
Därför tog jag bara in och myste med henne och gav henne lite hö. 
Efter stallet gick jag in och gjorde lite läxa för att få något vettigt gjort. 
Nu är iallafall Livsmedelskunskapen klar, men så var det den där jobbiga Engelska uppgiften.
 
Jag hoppas ni uppskattade inlägget som kom upp igår, det kommer fler i veckan förhoppningsvis om jag hittar motivationen till att blogga. Om ni har något önskemål så får ni gärna dela med er!
 
Nu ska jag fortsätta att skriva på engelskan som ska in på Torsdag. Måste bara hitta mer information om Cherokee Bill.
 
Ha en fortsatt bra kväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0