Here, There and Everywhere

Howdy!
 
Jag har inget speciellt intressant att berätta om men jag vill bara tala om för er att jag lever.
Anledningen till att jag inte bloggat på ca 2 dagar är för att jag har haft massor att plugga på och att jag inte ridit tack vare det så jag kan inte direkt skriva om dagens ridpass.
 
Imorgon har jag två prov, hygienkunskap och Matte. Inte kul någonstans men det måste göras helt enkelt. Efter jag kommer hem från skolan imorgon blir det att jag smiter ut i stallet och antingen longerear eller rider i hoppsadeln tror jag. Visst, westernsadeln är sjukt go att rida i men jag tror Solvind kan behöva lite variation. Men det får vi se imon, jag är inte säker på när jag kommer hem imorgon så om det är för mörkt så kan jag inte rida på åkern och då blir det skritt och trav i paddocken eftersom underlaget inte är att lita på till 100%
 
Jag försöker komma på något intressant att skriva om men det står bara still. Jag lovar att fortsätta tänka ut något jag kan skriva om så att ni får något spännande att läsa om som variation, vad sägs som det?
 
Nu ropar Johan och framför allt sängen, jag ska försöka blogga lite mer imorgon men nu måste jag sova.
 
Natti Natti! <3
 
Här får ni en gosig bild på Paul McCartney att gotta er i så länge <3


Kommentarer
Lokbrá frá Hárlaugsstödum

Heyyy kika gärna in och svara på min fråga, vore superkul :D Finns i senaste inlägget.
Natti natti ^^, kram!

2013-01-16 @ 23:55:14
URL: http://lokbra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0