Guds änglar mjällar!

Sweet Monday!
 
Idag är en sådan dag då jag bara älskar dagen "Måndag", Varför? Jag är ju ledig idag!
Jag låg kvar i sängen till halv 12 och bara tog det lugnt medan jag låg och läste en bok i min varma och sköna säng.
 
Snö, vad ska jag säga om det? Jag tycker inte om snö över huvudtaget. Men jag kan ju inte direkt styra över vad moder jord har att bjuda på. Stallet ska fixas senare, det blir nog longering eller så går jag på en promenad ute i skogen eller något sådant. Då får ju jag mortion samtidigt!
I eftermiddag kanske min kompis som jag inte träffat på hundra år komma hit och provrida en häst i stallet som hon kanske ska bli skötare på. Hon har en blogg också, CHECKA IN DEN HÄR 
See you soon then!



Kommentarer
ANna

Fin blogg!
Kika gärna in min! :)

2013-01-14 @ 16:34:43
URL: http://foderponnyn.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0