Dagens Ridpass: Uteritt 3/1 2013

 
Idag var det egentligen tänkt att jag skulle rida bort till en kompis för jag skulle filma och ta kort när hon red +att hon ska lära mig en sak. Mer än så säger jag inte.

Men jag bestämde mig iallafallför att ta en uteritt till kyrkan. Mamma gick även med, eftersom det det är asfalt så gott som hela vägen så blev det att vi bara skrittade. Det är ganska branta uppförsbackar till kyrkan så Solvind fick klättra lite. Men hon blev inte trött alls.
 
Det var inte speciellt livligt ridpass idag, dock blåste det oändligt mycket. Men det är inget problem för lilla Solvind. Min fina springare <3
 
Imorgon ska jag testa på en rolig och antagligen fartfylld sak med Solvind. Film och kanske någon bild kommer som jag kanske slänger upp.
Oj vad jag är hemlighetsfull!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0