Dagens Ridpass: Promenad i skogen 27/1 2013

 
Idag kändes inte Solvind helt 100, hon verkade jätte loj och så såg hon oerhört trött ut. Det var dessutom jätte stäkigt i boxen så jag antar att hon sovit dåligt inatt.
Därför bestämde jag mig för att gå på en promenad i skogen med henne så att hon åtminstånde kom ut och fick lite mortion. 
 
När vi kom in i skogen så gick hon lite som hon ville, jag hade långt grimmskaft och lät henne hitta ställen som var lättast att gå på. Hon klarar det så bra själv.
Solvind brukar bli lite piggare i skogen men hon var väldigt loj och var inte sig själv över huvudtaget, hoppas det inte är något allvarligt bara.
 
Om hon mår bättre imon så ska jag nog rida på åkern så jag kan galoppera lite. 
Fast om jag är hemma sent så får det bli ridning i paddocken.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0