Dagens Ridpass: Löslongering 22/1 2013

 
Idag har jag varit hemma från skolan pga förkylning och då får jag inte vara i konditoriet så jag valde att vara hemma. 
 
Eftersom jag var förkyld så bestämde jag mig för att löslongera idag igen. Såhär sammarbetsvillig har hon inte varit på länge från marken. 
Hon ville mer än gärna vara vid mig vart jag än gick och gjorde. När jag skulle gå upp i stallet för att hämta mina vantar så fick hon spel och sprang runt som en galning och gnäggade i paddocken, lilla fjanten. 
 
Som vanligt sysslade jag mycket med rösthjälperna och hon stannade direkt när jag sa "whoa" duktiga Solvind. Imorgon efter skolan ska jag försöka rida innan det blir allt för mörkt. Vi får hoppas att det blir bättre imorgon än vad det var i söndags.
 
Jag är iallafall väldigt nöjd över dagens löslongering.
Jag gillar verkligen denna bilden <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0