Dagens Planer

God Morgon! Eller nu kanske det är God Middag
 
Idag hade jag planerat att kanske skritta ut i skogen med Solvind men när jag tänkte efter vad jag har att göra idag så får jag tyvärr välja bort ridningen och ta det imorgon istället då jag är ledig.
 
Vi ska fira mamma idag så jag måste städa mitt rum, köpa blomma och fixa stallsysslorna innan släkten kommer. Men jag tror inte Solvind har så mycket emot att vila idag, hon blev ju så fruktansvärt trött igår för när jag kom ut igår kväll och skulle ge dom kvällsmat så låg hon ner i boxen och vilade. Plutten <3
 
Imorgon kanske jag ska rida i hoppsadel, längesedan nu. Kan ju vara bra för henne att få ha en annan sadel på sig för en gång skull. Fast det beror mycket på vad jag ska göra och vart jag ska rida. 
Vädret och humöret är det som får avgöra.
 
Btw, jag vägde mig igår och då vägde jag 58,7 kg. Alltså har jag förlorat ca 1 kg, men jag skiftar alltid mellan 58,7 och 59,6 kg. Men jag ska ta mig fan inte gå tillbaka till 59,6 igen har jag bestämt mig för. Jag blir så depp när jag väger mer än 59... I februari får jag ju mitt gymkort på Sportlife och då jävlar ska det svettas och brännas fett! Jag ska vara SÅ snygg i sommar! Men det är lång tid kvar så det gäller att kämpa på och stå ut, men det ska jag klara!
 
Ha en UNDERBAR Söndag! För det ska jag ha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0