Blogg paus

Hejsan på er!
 
Idag blev det ingen ridning för min del heller eftersom jag var tvungen att städa mitt rum och göra lite uppgifter i livsmedelskunskapen. Men förhoppningsvis blir det ett litet pass imorgon efter vi vart i skogen och jobbat. Workout var det här ja!!
 
Tyvärr har jag tråkiga nyheter att berätta. Min prövotid med mitt virusskyddet tar slut idag så jag kommer inte kunne använda datorn och det vill säga ingen bloggning. Visst, något mobilinlägg kanske jag slänger in då och då men det blir ju inget roligt innehåll. Förhoppningsvis går det fort att skaffa virusskydd igen så att jag kan använda internet på datorn.
 
Så antagligen blir detta det sista inlägget från datorn påett tag. Håll ut mina goa läsare!
 
Så länge får ni en skön bild på gamla Zelda, ska skriva ett inlägg om henne någon dag när jag har tid. Håll utskik! :D<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0