Blivit med gymkort

Hejsan Hoppsan stora som små!
 
Idag efter skolan mötte jag upp pappa vid sportlife som ligger ute vid Lindholmen.
När vi var där så köpte vi äntligen mitt gymkort, så nu kan jag börja gymma på allvar. Dock fick jag inte det där själva plastkortet då dom inte hade något hemma men jag ska gymma på Fredag med Sanna så då kan jag troligtvis på ett, så länge får jag nöje mig med en kod.
 
Jag har lovat mig själv, mamma och pappa att det här med gymmandet inte ska gå ut över skolan och Solvind. Märker vi att det inte funkar denna månaden så ska jag inte fortsätta att gymma, då får jag fortsätta med min viktminskning på egen hand. Men jag har bestämt mig för att klara detta nu, jag ska börja med att göra ett "schema" över min vecka för att veta vilka dagar jag ska gymma nu när det blivit ändringar i mitt schema.
 
Idag på Mattelektionen fick vi tillbaka våra matteprov som vi gjorde i Fredags, jag blev jätte nöjd faktiskt. Första gången jag fick Godkänt utan att göra omprov, 29/40 var mitt resultat,.
 
Nu ska jag sätta mig och skriva ett inlägg som jag ska göra som tidinställt som kommer upp imorgon.
Jag säger inget om ämnet, men jag kan lova er att medan jag skriver det lär det bli en massa tårar.
 
Kram på er och God Natt <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0