Tjejkväll

Tidigare i veckan hade vi planerat in en tjejkväll, men stackars Sanna fick feber så det blev inget.
Imorgon gör vi ett nytt försök, på förmiddagen fixar jag stallet för att sedan sticka till gymmet med Johan.
 
På eftermiddagen kommer förhoppingsvis Sanna och Emelie bort till mig så ska vi mysa till oss i uthuset med film och annat gott. Nu får vi allt hålla tummarna för att ingen av oss blir sjuka eller att det inte kommer andra förhinder. Jag känner att jag behöver lite tid med mina buddies, det blir lätt att de kommer i tredje hand och det tycker jag verkligen inte om!
 
Ni får veta mer imorgon om det blir något.
 
Så ska jag hitta på något med min fina polle också. Tror det blir longering med hjorden eftersom det inte blev något med det i Onsdags för jag mådde inte bra då.
 
Bloggar mer imorgon, nu ska jag mysa till med pojken min.
 
Natti Natti! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0