Stamkund

Imorse när jag vaknade började jag blöda jätte mycket näsblod så jag struntade i första lektionen.
Det forsade bara blod och helt plötsligt fick jag jätte ont i huvudet och sen så försvann synen nästan helt. Mamma ringde vårdcentralen i Gråbo och jag fick en tid vid 3.
 
När jag kom dit märkte jag att jag varit där allt för mycket. När man skulle anmäla sig att man var där frågade tjejen i receptionen "Jasså, är du här igen, har hästen skadat dig igen"? 
När jag och mamma satt ner och väntade på att mitt namn skulle ropas upp kom det fram 2 olika läkare under den kvarten vi satt där. Den första frågade hur det var med magkatarren och den andra frågade hur det var med fingret och hur hästen som skadade mitt finger mådde. Jag tror nästan att jag borde byta Vårdcentral eller nåt...
 
Iallafall så var jag inte i skolan för mamma tyckte inte det var någon bra idé att gå dit om jag ändå knappt kunde se. Det konstiga är att så fort jag inte har min mössa på mig så får jag världens jobbigaste huvudvärk. Så jag antar att jag får gå runt med mössa hela tiden eller nåt.
 
Solvind fick stå idag för det funkar verkligen inte att rida någonstans och så var jag ju sjuk så jag var inte så sugen på att rida när jag var halvblind.
 
Men imorgon ska jag gå till skolan iallafall.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0