Skolan!!

Idag fick jag äntligen komma tillbaka till skolan, jag blev jätte uttråkad av att bara gå hemma när jag var för sjuk för att göra något. Men iallafall, i skolan var jag och Mathilda på världens flummhumör så hon och jag gick runt och flippa hela dagen. Fun Fun!
 
Solvind fick stå idag eftersom jag kom hem sent från skolan för jag skulle lämna in mitt CV till ett konditori, så nu är det gjort. När jag ändå var i stan så svängde jag in på H&M och köpte ett linne och en skjorta, slänger upp en snabb bild på det sen innan jag somnar.
Imorgon kanske jag kommer att rida, inte helt säkert ännu, beror när jag kommer hem från gymmet.
 
Denna veckan har varit en vilovecka för Solvind eftersom jag varit sjuk och i helgen åker jag bort. Men nästa vecka är det ju lov och då ska jag försöka att rida och mortionera Solvind så mycket som möjligt. En tjejkväll med gammla vänner är också inplanerat, kul ska det bli. Blir säkert uppdatering om det när det väl blir.
 
Nu hade jag tänkt sova för imorgon har jag massor att göra. Måste fixa stallet, gymma, plugga och packa. Hurry Hurry!!
 
God Natt goingar <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0