Nu börjas det igen

Jag avskyr att jag ska dra ut på allt för att göra det i sista stund.
 
Jag har ett matteprov snart, jag ligger jätte långt bak i boken. Boken fick följa med hem under lovet för att jag skulle kunna jobba ikapp lite, har jag gjort det? Nä, självklart inte!
 
Sedan ska jag läsa klart en bok på 208 sidor som är på Engelska, en ganska svår bok dessutom. Men vi ska ju inte bara läsa den. Nej Nej, vi ska göra 3 olika bokloggar om den också...
 
Jag har även ett häfte om servering som är ganska tjockt, jag fick det förra terminen och jag har inte ens börjat.
 
Nu får jag allt smälla mig på käften och börja med allt det, för snart ska allt vara klart.
Hatar när jag gör såhär mot mig själv....
 
Nu SKA jag sätta mig med matteboken en stund eftersom jag inte gjorde det igår. 
Som vanligt...
 
Så mysig bild! Kommer från en sjukt bra film som heter Yellow Submarine, självklart är det om The Beatles. Vad hade ni förväntat er? ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0