Mys med bästa!

Dagen har varit sjukt bra. På morgonen fixade jag stallet så att det var klart.
Efter det åkte jag och Johan in till stan för att fika och gå runt för att mysa, när vi hade gått runt i lite affärer så blve vi ganska hungriga så vi bestämde oss för att hitta något mysigt café. 
Le Pain Francais, det var så mysigt där. Lasagnen var otrolig! Godaste jag ätit (efter mammas såklart).
 
Efter det gick vi till Rock House, det fanns en massa The Beatles saker där! Johan fick verkligen släpa ut mig därifrån när vi hade varit där i ca 45 min. Jag får aldrig nog av dom. Men en stor plansch av Abbey Road, en fin kopp och en nyckelring fick jag allt köpt. Fast koppen fick jag av Johan.
 
Sedan gick vi tillbaka till Nordstan för att kolla i lite andra affärer, jag behövde underkläder men jag hittade inget som föll mig i smaken. Innan vi stack till bussen gick vi snabbt in på Carlings, jag hittade ett ursnyggt linne med en örn och en motorcykel på. Johan köpte den till mig, jag har världens bästa fästman <3
 
När vi kom hem hyrde vi en film som vi ska se sen, mysfaktor 100!
 
Nu ska jag ta och skriva ett inlägg om morgondagens planer. 
 
Puss så länge <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0