Konstert!

Imorgon är det Fredag, helt okej dag i skolan som börjar så sent som kl. 10:15 med livskunskap som nästan är som en lekstund.
 
Vi halv 8 imorgon kväll ska Jag, Johan, Mamma och Pappa på en konsert, det är ett cover band som ska föreställa THE BEATLES! Ska bli väldigt roligt att se, men INGET kan slå orginalen. 
Jag är sugen på att ta med mig kameran men jag tror inte det blir något, vi får se.
Eftersom jag slutar vid 3 så kommer jag inte hinna rida något och så får jag ju egentligen inte göra det heller säger läkaren. men i helgen blir det förhoppningsvis något ridpass om jag kommer upp till åkern utan att dratta på ändan.
 
Nu ska jag kolla på Antikrundan men mamsen, papsen och Johan. Det skulle vara med något Beatlesfan som samlade på massa saker med dom på. Det kan jag ju inte missa! ;D
 
Hörs imorgon, men antagligen blir det väl kanske något snabbt från mobilen.
 
God Natt goingar <3
 
Jag är helt kär i denna bilden! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0