Kaos!

Usch för denna dagen säger jag asså. Piss väder hela dagen.
 
När jag kom till skolan imorse vid halv 8 var jag trött och hade ont i hela kroppen, jag gick till omklädningsrummet för att ta på mig kökskläderna eftersom vi skulle vara i charken idag. 
När klassen stod utanför lokalen kommer en lärare och säger att vi får gå hem eftersom läraren är sjuk. Då är det bara att byta tillbaka till mina vanliga kläder.
 
Mathilda, Evelina och jag gick upp till elevtorget och satt där i ca 2 timmar för att umgås.
Sedan gick vi ner till salutorget i skolan och köpte semla, efter ännu en timma åkte jag till gymmet. Det var folk ÖVERALLT! Jag skojar inte, det har aldrig varit så mycket folk innan. 
Jag var på gymmet i cirka 1,5 timma.
 
När jag kom hem var jag tvungen för att skynda mig att mocka för hästarna så att det kunde komma in och äta en stund innan veterinären skulle komma och vaccinera Solvind. 
Efter att det blev klart skulle jag börja med hästarnas hö, ja men då ringer Johan och säger att han fått tag på en kärra så att vi kan hämta hem spån. Iväg igen, eftersom jag hade tränat armar på gymmet så var jag redan jätte trött när man skulle bära de tunga spånbalarna.
 
Och nu sitter jag här. En ganska fartfylld dag än vad jag hade förväntat mig.
Jag ska försöka tvinga mig själv att jobba lite matte så att man kommer i kapp. Prov snart igen...
 
Ingen vila, ingen ro!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0