Kanske sommarjobb

Hej på er goingar!
 
Även idag var jag hemma från skolan eftersom jag inte är helt frisk. Om jag fortsätter att få behålla maten så går jag till skolan imorgon.
 
Eftersom jag ändå var hemma idag så passade jag på att ringa runt till olika företag i jakt på sommarjobb. Två företag verkade ha plats så jag har skrivit ett CV som jag ska ge dom.
Jag hoppas verkligen att jag får ett sommarjobb så att man kan tjärna lite pengar under sommaren så att man kan åka på roliga saker med sina buddies.
 
Idag har jag mest kollat på tv och fixat för Solvind och Tarzan. Som sagt är jag inte helt 100 ännu så Solvind kommer få stå tills jag mår bättre. Tyvärr får ju även gymmandet vänta tills jag är frisk, jag kan ju inte träna när jag har ett virus i kroppen.
 
Nu hade jag tänkt att jobba lite i matteboken så slipper jag hamna efter.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0