Jag vill flytta hemifrån

Ärligt talat så längtar jag en aning tills det är dags för mig att flytta hemifrån.
 
Självklart kommer jag att sakna gården, mamma, pappa och Oskar men man kan ju alltid hälsa på.
 
Anledningen till att jag längtar är att man kan inreda själv och köpa en massa fina detaljer till köket m.m. Om jag fortfarande är förlovad med Johan (vilket jag tror att jag kommer vara) så kommer vi flytta ihop direkt. Då kan man göra vad man vill, men också lära sig att ta ansvar. 
Ända sedan jag och min bror var små har våra föräldrar lärt oss att ta ansvar, självklart i olika sammanhang och olika "nivåer"
 
Det som är tråkigt är att många förlorar kontakten med syskon och föräldrar när de flyttar hemifrån, dock tror inte jag att det kommer hända mig eftersom jag har såpass bra relation med min familj, dock ingen kompisrelation utan en vanlig "familjerelation" men bra. Förstår ni vad jag menar?
 
Sammanfattning då, jag längtar att få skaffa mitt eget boende med Johan och tillslut skaffa barn efter några år. Det jag längtar mest efter är att få inreda och köpa mina egna saker som JAG vill ha runt om i lägenheten.
 
Vad anser ni om detta?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0