Ingen förändring

Hej, just nu är jag ganska less på allt om jag ska vara ärlig.
 
Det känns som om våren aldrig ska komma... Jag vill inte ha denna hemska snön och isen längre.
Skolan är seg, jag måste verkligen kämpa mig ur sängen varje dag. Ju längre in i veckan man kommer dessto segare blir man. Vi hade ju matteprov igår, jag VET att det gick dåligt för jag hade inte pluggat något överhuvudtaget. + att jag inte förstod frågorna eftersom läraren formulerar de så knasigt.
 
Nu när marken börjar tina upp så kan jag inte rida på någon åker för då förstör jag marken och paddocken är fortfarande som världens isbana. Eftersom Solvind stått så många dagar kan jag inte rida ut, eller det är klart jag kan men det är mer att jag inte har nån lust till det. Som jag förklarat för er förut så ställer hon sig upp, högre och högre för varje gång så jag känner mig inte sådär jätte sugen på att få en häst över mig om hon slår över.
 
Usch! Jag känner mig som värsta Bitter Fittan (ursäkta det vulgära ordvalet). Men jag har inget sug till något längre. 
 


Kommentarer
Helena

Känner igen mig så grovt! Finns dock inte så mycket mer att göra än att bara stå ut :/ men kämpa på, våren kommer snart!

2013-02-28 @ 21:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0