I'm Alive!

Hej på er!
 
Idag känner jag mig mycket bättre, dock är jag fortfarande magsjuk och spyr då och då. 
Inte helt säkert ifall jag ska till skolan imorgon eller inte, men vi får se lite hur jag mår och sånt.
 
Nu har Euro och Quattro åkt så nu har lånehästen kommit. Det är en sockersöt shettis som heter Tarzan!
Man smällter verkligen när man ser honom. Åh! Jag vill ha en shettis.
Solvind och Tarzan passar bra ihop, de betar med mularna nära varandra. De verkar tycka om varandra, hoppas verkligen inte det blir så stressigt som jag tror det kommer bli efter skolan nu när jag ska ta hand om två hästar. Men vi hoppas på det bästa, och eftersom jag har så snälla föräldrar så kan de säkert hjälpa till då och då.
 
Det blir ingen ridning idag heller eftersom jag inte är helt 100 än men vi får se ifall det kanske blir någon promenad eller liknande imorgon. Eftersom jag fortfarande är ganska svag så vågar jag mig inte upp på hästryggen ännu. 
 
Nu ska jag skriva ett inlägg som kommer upp i eftermiddag sedan ska jag och Johan kolla hästfilm nere i soffan och mysa lite.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0