Home Again!

Nu är jag tillbaka i Göteborg igen, borta bra men hemma bäst. 
 
När jag kom hem skulle jag gå ut för att fixa stallet, dock var det redan mockat. Jag antar att bästa Citho har gjort det åt mig. Men jag, mamma och Johan hjälptes åt att ta in Solvind och Tarzan men också att fixa hö och vatten åt pluttarna. Solvind blev jätte glad när hon såg mig, hon travade fram till mig och slängde med huvudet, sötisen.
 
Imorgon är det måndag och då är det lov. Planerna inför imorgon är att fixa stallet och släppa Solvind i paddocken så att hon får göra sig av med all energi. Vid 3-tiden ska jag och Sanna in till stan och gymma, sedan ska vi hem till mig och ha tjejkväll. Goa Emelie ska antagligen komma bort också, vi ska göra fruktsallad och bara mysa med frukt. Nyttiga tjejer!
 
På Onsdag har Johan lovat mig att vi ska åka in till stan så ska han bjuda mig på fika och så ska han köpa en alla hjärtans dag present som jag får välja ut! Världens bästa kille har jag <3
 
Nu ska jag sova. Ska nog skriva något inlägg som kommer upp imorgon på dagen som ni ska få läsa.
 
God Natt <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0