Gäster

Idag känns det som att alla här hemma är jätte stressade. Farmor, Min gudfar och gudmor ska komma hit på middag och ha trevligt tillsammans. 
 
Jag har fått uppgifter som att städa mitt rum och dammsuga övervåningen, självklart ska jag fixa stallet och förhoppningsvis longera henne en stund på åkern. Dock är jag inte helt säker på om jag hinner det eftersom mamma säkert vill ha hjälp med att duka och sånt senare. Hoppas verkligen jag hinner det, jag får dåligt samvete när jag låter Solvind stå för länge.
 
Som ni säkert märkt så är inte bloggen på topp, men jag har mycket i skolan och så har jag slut på intressanta ämnen att skriva om. Jag är öppen för idéer om ni bloggläsare har något ni vill att jag skriva om, eller kanske att ni vill veta mina åsikter om något ämne.
 
Nu är pappa klar med dammsugaren så nu ska jag dammsuga övervåningen och sedan är det dags för stallet och pussa lite på min goa flodhäst.
 
Åh vad jag saknar min bebis! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0