Flummiga Bagare

Idag var det verkligen en mjukstart efter min långhelg.
 
Jag var i bageriet och hela klassen var flummiga, men även läraren var på bushumör idag.
Han tyckte att vi jobbade på så bra och var duktiga så vi fick sluta kvart i 12.
Jag och Mathilda passade på att åka till Sportlife och gymmade tillsammans, kändes skönt och det är alltid kul att gymma tillsammans.
 
När jag kom så var hovslagaren fortfarande kvar så jag stod och tjötade med honom en stund och så släppte jag ut Solvind igen, jag red inte för jag vet sedan innan att hon är en aning öm efter att hon fått på sig nya skor. Men förhoppningsvis är det inte så kallt och mörkt imorgon när jag kommer hem från skolan så då kan jag rida en stund på åkern. 
 
Detta inlägget var otroligt rörigt men jag försöker plugga inför morgondagens matteprov samtidigt som jag gör en svenskaläxa.
Kaos i huvudet just nu!
 
Vi hörs imorgon, jag ska försöka klura ut lite inlägg som är intressanta. Men just nu ser det inte så ljust ut tyvärr...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0