Dagens Ridpass: Löslongering 11/2 2013

 
Som jag berättade igår var planen att löslongera Solvind idag för att få bort all hennes energi. 
Hon var ganska ofockuserad men det gick helt okej med tanke på att hon stått ganska länge, + att Tarzan var i hagen så hon ville väldigt gärna kolla på honom hela tiden.
 
Hon var faktiskt inte lika pigg som jag hade förväntat mig, dock var hon väldigt social. Hon hade ingen större lust att springa så långt ifrån mig. Det började med att hon var på en 10 m ungefär men efter en stund var det mer en 2 meters volt. Solvind ville mer än gärna kramas, eller var det kanske godiset hon var ute efter?
 
Iallafall är jag nöjd över dagens löslongering, imorgon blir det nog att rida på åkern med westernutrustning eller så rider jag lite i paddocken. Beror på hur mycket klockan är när jag ska rida och hur pigg hon verkar vara.
 
Solvind som liten plutt 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0