Dagens Ridpass: Uteritt 1/12 2013

 
Perfektare väder för en uteritt går ju inte att hitta. Soligt och 6+ när det är första December, helt sinnes!
 
Solvind är så posetiv till allt känns det som, hon är på bra humör och lagom pigg. Tror det kan bero på att jag har en sadel och kan rida riktigt.
 
Idag red vi en sväng på en grusväg så det blev både galopp och trav, älskar verkligen att galoppera ute på Solvind för hennes galopp är så mysig.
Idag kunde vi till och med galoppera en bit bakom Sara och Zulle utan att hon bråkade, så kul när man märker skillnaden.
 
Hade kunnat rida i flera timmar idag men jag hade massa saker att göra!
 
Imorgon är det måndag och skola igen, äntligen konditori igen! Har inga planer än på vad jag ska göra med Solvind, tror det blir ett pass i paddocken eftersom jag bara ridit ut denna veckan typ. 
Kanske dressyr, Solvind kommer hata mig efter imorgon!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0