Städar och gör fint

Hej på er!
 
Idag var den första riktiga skoldagen, i fredags var det ju mest information. 
 
Det var dags för konditori idag, men våran lärare var sjuk idag så vi fick vår bagerilärare istället och han hade inte förberett något så vi gjorde något jätte enkelt bara och sedan fick vi gå. Idag slutade jag alltså halv 12 och imorgon börjar jag 09:35 och slutar 11:10. Ganska chill ändå måste jag säga.
Blir ridning direkt efter skolan imorgon om jag kan ta mig i örat och göra lite nytta.
 
Just nu håller jag på och städar mitt rum, det var fruktansvärt skitigt. Jag ska även dammsuga övervåningen, det var min uppgift förra helgen men eftersom jag var upptagen hela helgen fick det bli att jag gör det idag.
 
Senare efter middagen ska jag rida, hon har ju stått hela helgen eftersom jag varit så trött. Därför måste jag rida igenom henne i paddocken idag, tror det blir dressyr eller hoppning. Får se hur det blir med det, dressyr lutar det mest åt eftersom det känns som att det var ett tag sedan.
 
Nä, nu är det dags att fortsätta med städningen!
 
 


Kommentarer
Ponny Piloter

Fin blogg!
Kika gärna in på vår blogg där vi skriver om våra liv med våra galna ponnys! Bloggen är rätt nystartad så skulle vara kul att se vad du tycker :)

2013-08-26 @ 15:43:01
URL: http://ponnypiloter.blogg.se
Tuuva Wayer - Tuuvawayer.se bloggarn

Hej fina du! Just nu så har jag en frågestund på min blogg, du frågar & jag svarar! Skulle vara riktigt kul om du frågade nått för jag tycker att du är en riktigt stark person. Hoppas att du frågar nått. Kramar

2013-08-26 @ 16:04:17
URL: http://tuuvawayer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0