Solen lyser över Göteborg!

God Morgon på er!
 
Idag är jag uppe tidigt. Vi tjejer i stallet ska nämligen dra igång stor städningen i stallet, så vi har bestämt att vi ska mötas kl 10. Det kommer nog gå fortare i år eftersom vi är 5 stycken, mamma sa att hon kunde vara med på ett litet hörn om hennes hand pallar det.
 
Till lunch har mamma lovat oss att bjuda på korv med bröd så att vi orkar med att städa, snäll mamma jag har.
 
Om jag inte är allt för trött efter att vi har städat och om inte klockan är för mycket så kommer jag nog rida eftermiddag/kväll. Det blir troligtvis ett pass i paddocken, men jag vet inte än. Det blev ju uteritt igår så jag vill gärna köra igenom henne. Jag och Sara ska kanske rida ut i bara grimma och grimskaft imorgon och då måste jag verkligen ha ridit riktigt dagen innan, annars kommer fröken Anne Fjant bråka med mig. 
 
Nu ska jag göra mig klar för frukosten, ha en underbar dag. Hoppas solen lyser lika starkt hos dig som den gör över Göteborg!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0