Sista dagen i friheten

God Morgon i värmen!
 
Jag kom hem från Kungsbacka för en stund sedan. Johan och jag åkte ner till några kompisar för att grilla och så bestämde vi oss för att sova över för vi hade så trevligt. Själv hade jag gärna stannat kvar över dagen men vid 2 tiden ska mamma hämta upp mig så ska vi åka till stan för att köpa lite skolmaterial till mig. Jag börjar ju andra året på gymnasiet imorgon klockan 9, det ska verkligen bli roligt att träffa alla gamla klasskompisar och såklart de nya människorna som kommer gå i min nya klass.
 
Eftersom jag redan är upp ska jag gå ut och rida om ett tag. Om cirka 2 timmar eller något, jag vill inte störa Solvind så tidigt. Jag själv har inte vaknat riktigt ännu och inte heller ätit frukost. Men jag slänger i mig lite mat innan ridningen. På ridschemat idag står nog lite intervaller i trav och galoppe. Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska göra det på raksträckan eller i galoppbackarna. I backarna kan man inte rida lika långt som man kan göra på raksträckan. Fast i backarna blir det jobbigare för henne. Jaja, vi får se hur det blir senare.
 
Nu ska jag spela Sims 3 en stund innan jag gör mig klar för ridningen!
 
Ha en go dag i värmen!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0