Nya skor!

Hej på er!
 
Idag fick jag flyga upp ur sängen. Hovslagaren skulle komma idag men han visste inte när, men mamma ringde mig vid kvart över 9 och sa att han skulle vara där snart. Så jag fick hoppa ur sängen och genom fönstret såg jag att Solvind redan stod vid grinden så jag slängde bara mig mjukisbyxor och linne för att hinna hämta henne innan hon sprang ner i bortre ändan av hagen. När jag hade hämtat henne slängde jag i mig lite frukost. Stressigt men det funkade iallafall!
 
Resten av dagen händer det inte så mycket faktiskt. I eftermiddag ska jag rida Solvind iallafall eftersom jag inte gjort det på ett par dagar och jag börjar få abstinens nu. Det blir troligtvis en sväng i skogen med Sara och Zulle. Mys pys!
 
Kan ni gissa vad som hände mig igår? Jag kom upp på Solvind barbacka direkt från marken! Jag kan ju inte lova att det var graciöst men upp kom jag. Fast när jag skulle testa att göra det igen lite senare så lyckades jag inte. Men övning ger färdighet!
 
 


Kommentarer
Karro Westberg

Åh vilken fin bild :D

2013-08-07 @ 22:07:25
URL: http://karrowestberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0